Spørgsmål og svar

Levering

Vi tilbyder fri fragt ved køb over 399 DKK og har billige fragtpriser fra 29 DKK.

Alle ordrer sendes hurtigst muligt, og er fremme inden for 1-3 hverdage. Vi tilbyder levering med PostNord til udleveringssteder og privatadresser. Du kan læse mere om vores leveringsmetoder her.

Hvis du har opgivet forkerte oplysninger, bør du kontakte os hurtigst muligt på kontakt@evena.dk. Hvis ordren er sendt afsted fra vores lager, kan vi desværre ikke nå at rette fejlen.

Hvis der er gået 3 hverdage, og du fortsat ikke har modtaget din ordre, bedes du kontakte os så vi kan hjælpe dig videre. Skriv en mail til kundeservice@evena.dk, hvor du oplyser dit ordrenummer. 

Returnering

Returnering koster 49,00 DKK.

Ved returnering skal alle varer være ubrugt og i original stand. Vi anbefaler, at du bruger den originale emballage til at sende retur i. Du kan købe vores returlabel med PostNord lige her. 

Kontakt os venligst på kundeservice@evena.dk, hvor du oplyser dit ordrenummer og vedhæfter 2-3 billeder af fejlen. Vi vil herefter vurdere, om din vare skal ombyttes, repareres, eller du skal have et afslag i prisen. 

Produkter

Alle vores øreringe sælges som par medmindre andet er angivet på produktsiden.

Informationer vedrørende vores smykker kan findes under hver produktside.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev eller følg os på Facebook og Instagram, for at holde dig opdateret.

Ja, gavekort kan købes her. 

Vi tilbyder gaveindpakning til 8 DKK på smykker og mindre accessories. Du kan se, om der tilbydes gaveindpakning på den enkelte vare, hvis det kan tilkøbes på produktsiden. Bemærk venligst, at prisen for gaveindpakning gælder pr. produkt.

Betaling

Vi accepterer betaling med betalingskort og PayPal. Vi accepterer følgende betalingskort Visa, MasterCard, Maestro, American Express, JCB, Discover, Google Pay, Apple Pay.

Forudbestilling

På produktsiden vil der stå informationer omkring den forventede leveringsdato. Vi gør opmærksomme på, at dette kun er et estimat, og der kan ske forsinkelser i forbindelse med vores leverandører.

Hvis du har købt andre varer i samme ordre, vil vi som udgangspunkt sende hele ordren samlet, når den forudbestilte vare er modtaget på vores lager. Hvis du ønsker at opdele ordren, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere.