Menu Luk

Levering & retur

Levering

Når du bestiller hos Evena, har du to leveringsmuligheder:
1. Standard levering: Modtag inden for 3-6 hverdage (GRATIS)
2. Levering næste hverdag: Modtag næste hverdag, hvis du bestiller inden kl 12:00 (35,00 DKK)

Smykker sendes med PostNord, og større pakker sendes med DAO.
OBS! Vi gør opmærksomme på, at navn og adresse skal stemme overens, da PostNord ellers ikke afleverer pakken, og den da kommer retur til os.

Alle ordrer bliver sendt til hjemmeadressen.
* Der tages forbehold for forsinkelser op til højtider og helligdage.

Har du ikke modtaget din pakke?
Der tages forbehold for eventuelle forsinkelser. Er der gået 7 hverdage, og har du stadig ikke modtaget din pakke? Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice, som da vil hjælpe dig. Henvendelser modtages på kontakt@evena.dk.

RETURNERING OG REKLAMATION

Returnering
Hvis du ønsker at returnere dine varer, tilbyder vi 30 dages returret fra den dag du modtager varen. Varen må dog ikke bære tegn af brug.

Returnering koster 40,00 DKK.

Hvordan returnerer jeg?
1. Send en mail til kontakt@evena.dk med “retur” som emne, og oplys dit ordrenummer, samt hvilke/hvilket varer, du vil returnere. 
2. Herefter vil vi sende dig oplysninger om, hvor pakken skal indleveres.

Reklamation
Opdager du som kunde en fejl på din vare, har du 2 års reklamationsret fra købsdatoen. Vi skal være gjort opmærksomme på dette senest 14 dage efter, du har opdaget fejlen.

Du reklamerer ved at sende en mail til kontakt@evena.dk med “reklamation” som emne. Vi beder dig via billeddokumentation påvise fejlen, og herefter vil vi vurdere om din vare skal ombyttes, du skal have pengene retur, eller et afslag i prisen.